Home > Diensten > Enquêtes

Enquêtes

Enquêtes afnemen

Enquêtes afnemen: de noodzaak van teleprospectie in een dynamische samenleving

De markt waarin uw onderneming zich beweegt is geen statisch gegeven. Elke dag komen er concurrenten bij, verdwijnen andere, groeien er nieuwe ideeën en worden nieuwe producten gelanceerd. Met deze ontwikkeling evolueert ook de appreciatie van uw organisatie, van uw diensten en producten. Om hier adequaat op te reageren kan een callcenter u bijstaan.

Telemarketing voor een correcte bijsturing van uw bedrijf of product

In deze dynamische omgeving is het uiterst belangrijk uw organisatie continu bij te sturen en aan te passen aan de noden en de mogelijkheden van uw marktsegment. Maar om hier efficiënt en op tijd op te reageren heeft u behoefte aan een continue, correcte, kwantificeerbare informatie. Professionele telemarketing is hier het antwoord.

Enquêtes aangepast aan uw doelstellingen

Aan de hand van het door u bepaalde doel wordt een adequate vragenlijst opgesteld. Op basis van de resultaten van een eerste try out, wordt beslist of, voor een nauwkeurige uitvoering van de enquêtes, verdere aanpassing en/of verfijning nodig is. Vervolgens wordt uw enquête door onze professionele callcenter operatoren afgenomen.

Net zoals bij alle andere teleprospectie-toepassingen, is een nauwe samenwerking tussen u en Telmacom noodzakelijk om een excellent resultaat te bekomen. Deze hechte collaboratie met de klant is één van onze prioriteiten in onze werkwijze.

Contact - Ga naar overzicht

Hoe kunnen we u helpen?


Deze website gebruikt cookies

Sommige cookies zijn noodzakelijk om de website goed te doen functioneren en kan je niet weigeren als je deze site wil bezoeken. Andere cookies gebruiken we voor analysedoeleinden. Deze kan je weigeren indien je dit wenst.

Meer informatie over cookies