Home > Over ons

Over ons

 

 

 

 

 

 

Telmacom is een B2B callcenter opgestart in 2006. We zijn uitgegroeid tot een vaste waarde op vlak van lead generation via telemarketing, zowel voor multinationals als voor lokale kmo's, en dit in zowat alle sectoren.

Met 20 medewerkers zijn we ‘small enough to care, big enough to cope’ om u flexibel te ondersteunen bij afspraakplanning, marktonderzoek, opvolgen van direct mailing, updaten van adresbestanden, lead generation, ...

De visie van Telmacom op telemarketing

Elk telefonisch contact, zowel met een prospect als met een klant, is een opportuniteit, zowel om nieuwe klanten te winnen, als om een lange-termijn relatie op te starten, om relevante informatie in te winnen, om een probleem op te lossen,...

Deze kans mag nooit verloren gaan en dient zo efficiënt mogelijk benut te worden.

Onze interne strenge kwaliteits-procedure garandeert elke opdrachtgever dat zijn telemarketing project door Telmacom op een professionele manier wordt uitgevoerd. Daarbij staan de door u vooropgestelde doelstellingen centraal.

Flexibele telemarketing boetiek

In functie van uw noden, kunnen wij flexibel 1 tot 5 dagen per week voor u prospecteren.

Aangezien wij onze diensten in het Nederlands, Frans en Engels aanbieden, kunnen wij u helpen bij prospectie in verschillende Europese landen.

Wij vragen slechts een beperkt engagement bij aanvang, daarna geen contracten, lange opzegtermijnen of voorafbetaling van prestaties….

Uw tevredenheid is onze waarborg voor een samenwerking op lange termijn.

Eigen, ervaren telemarketeers

Telmacom werkt met eigen, gekwalificeerde collega's. Elk van de operatoren beschikt over een belangrijke bagage aan telemarketing ervaring, opgedaan in de meest uiteenlopende sectoren.

Ideaal om elk telemarketing project in goede banen te leiden en succesvol af te ronden.

Bent u geïnteresseerd om lead generation voor uw bedrijf uit te besteden aan een B2B callcenter? Dan nodigen wij u uit om een kijkje te nemen in ons ruim aanbod van teleprospectie diensten.

Kwalitatieve, eigen adresbestanden

Een kwalitatief adresbestand is de basis voor efficiënte telefonische prospectie. Wij werken met toonaangevende database-leveranciers en verrijken deze data ook zelf dagelijks met bijkomende informatie, onder andere via LinkedIn en TrendsTop.

Wij kunnen ons adresbestand gericht segmenteren op de voor u meest geschikte doelgroep zodat uw belcampagne maximaal rendeert.

Uiteraard kunnen wij ook op basis van door u aangeleverde adresbestanden werken.

We gebruiken uw ERP, CRM of agenda-software

Wanneer wij telefonisch prospecteren voor uw sales team, is het belangrijk om de conversatie niet te onderbreken wanneer uw vertegenwoordigers de potentiële klanten bezoeken.

We noteren alle informatie die we ontvangen in uw eigen CRM- of agenda-software zodat uw sales team het gesprek volledig geïnformeerd kan verderzetten.

Als specialist in B2B telemarketing, werken we dagelijks met de meest courante CRM- of agendaplanning software, waaronder Teamleader CRM, Outlook, Google Calendar, Salesforce, Hubspot CRM, Pipedrive...

Realtime Rapportering

Wanneer u telemarketing uitbesteedt aan een callcenter, wilt u de resultaten regelmatig en eenvoudig opvolgen. Onze online rapportering biedt volledige transparantie van de belresultaten. U ziet welke afspraken we maakten, hoeveel prospecten geen interesse hebben of zich buiten de doelgroep bevinden,… Deze inzichten helpen om te evalueren hoe prospecten op uw aanbod en het belscript reageren.



Realtime Rapportering
  • Live rapportering
  • Volledige transparantie
  • Overzicht per belcampagne
  • Analyseer resultaten op datum, per account manager…
  • Status adressenbestand

Contacteer ons


Deze website gebruikt cookies

Sommige cookies zijn noodzakelijk om de website goed te doen functioneren en kan je niet weigeren als je deze site wil bezoeken. Andere cookies gebruiken we voor analysedoeleinden. Deze kan je weigeren indien je dit wenst.

Meer informatie over cookies