Home > Diensten

Diensten

Onze B2B callcenter diensten

cold contact

cold contact

Lead generation

De ontwikkeling van elk bedrijf wordt bepaald door het zoeken èn vinden van de juiste prospecten. Teleprospectie is door het directe contact met de prospect, veruit de meest doeltreffende manier om aan lead generation te doen. Dit is echter een tijdrovende en arbeidsintensieve klus. Vandaar dat steeds meer bedrijven hun teleprospectie-activiteiten uitbesteden aan een professioneel callcenter, dat hen met raad en daad bijstaat.

Meer weten

Direct mailings

Direct mailing is het meest geliefde communicatiemedium om een doelgroep te bereiken. Maar elke beslissingsnemer krijgt dagelijks tientallen direct mailings. De opmaak van uw mailing en een krachtige boodschap helpen u op te vallen. Maar telefonische opvolging maakt het grootste verschil.

Meer weten
lead

lead

Welkomstgesprekken

Het is algemeen geweten: een nieuwe klant winnen is tijdrovender en kostelijker dan een bestaande klant te behouden. Wanneer u een langdurige relatie met uw kersverse klanten wenst op te bouwen, heeft u er alle belang bij uw klant de aandacht te geven die hij verdient, al vanaf het begin van de samenwerking. Een veelgebruikt initiatief hierbij is een welkomstgesprek, uitgevoerd door hiervoor opgeleide telemarketing operatoren.

Meer weten

Afspraken prospecten

Mogelijk dat u over een degelijke en doelgerichte prospectiedatabase beschikt, maar dat deze prospecten uiteindelijk nieuwe klanten worden is nog verre van zeker. Hoe dikwijls moet uw accountmanager prospecten telefoneren of mailen alvorens een afspraak te bekomen?

Meer weten
client

client

Retentiegesprekken

U voert retentiegesprekken om bestaande klanten te houden en om slapende klanten te activeren. Maar een retentie-campagne via telemarketing is ook een uitstekende gelegenheid om andere doeleinden aan deze actie te koppelen.

Meer weten

Bestaande klanten

Het werven van een nieuwe klant duurder is dan het behoud van een bestaande klant. Voor heel wat bedrijven is het niet haalbaar dat hun sales team, een permanent contact met de klanten onderhoudt. Daarom biedt in deze gevallen een professioneel uitgevoerde retention-campagne door ervaren teleprospectie operatoren de ideale oplossing.

Meer weten

Slapende klanten

De telemarketing medewerkers van Telmacom gaan via telefonische contacten slapende klanten stimuleren en her-activeren. Tijdens het telefoongesprek kan eveneens gepeild worden naar de reden waarom de klant in kwestie geen beroep meer doet op uw diensten.

Meer weten
database

database

Update database

Enorme hoeveelheden mailings belanden ongeopend in de vuilbak, enkel en alleen omdat zij aan de verkeerde persoon gericht zijn, of omdat de naam van de geadresseerde verkeerd werd gespeld. Spijtig voor deze verloren energie en kost. Met een op voorhand gescreende database had u dit vermeden.

Meer weten

Enquêtes

De markt waarin uw onderneming zich beweegt is geen statisch gegeven. Elke dag komen er concurrenten bij, verdwijnen andere, groeien er nieuwe ideeën en worden nieuwe producten gelanceerd. Met deze ontwikkeling evolueert ook de appreciatie van uw organisatie, van uw diensten en producten. Om hier adequaat op te reageren kan een callcenter u bijstaan.

Meer weten

Hoe kunnen we u helpen?


Deze website gebruikt cookies

Sommige cookies zijn noodzakelijk om de website goed te doen functioneren en kan je niet weigeren als je deze site wil bezoeken. Andere cookies gebruiken we voor analysedoeleinden. Deze kan je weigeren indien je dit wenst.

Meer informatie over cookies