Home > Diensten > Retentiegesprekken

Retentiegesprekken

Retentie gesprekken

Tweemaal raak met de teleprospectie diensten van Telmacom.

U voert retentiegesprekken om bestaande klanten te houden en om slapende klanten te activeren.

Maar een retentie-campagne via telemarketing is ook een uitstekende gelegenheid om andere doeleinden aan deze actie te koppelen. Zo kan er tijdens de retention-calls aan cross-selling en upselling gedaan worden, klanten kunnen andere klanten aanbrengen, …

Wij staan steeds klaar met ideeën om u te helpen bij het bereiken van om uw commerciële doelstellingen.

Aarzel niet ons te contacteren indien u vragen heeft of indien u uw retentiegesprekken naar uw klanten wenst toe te vertrouwen aan onze ervaren teleprospectie vakmensen.

Contact - Ga naar overzicht

Hoe kunnen we u helpen?


Deze website gebruikt cookies

Sommige cookies zijn noodzakelijk om de website goed te doen functioneren en kan je niet weigeren als je deze site wil bezoeken. Andere cookies gebruiken we voor analysedoeleinden. Deze kan je weigeren indien je dit wenst.

Meer informatie over cookies