Welkomstgesprekken: de start van een langdurige relatie
Het is algemeen geweten: een nieuwe klant winnen is tijdrovender en kostelijker dan een bestaande klant te behouden. Wanneer u een langdurige relatie met uw kersverse klanten wenst op te bouwen, heeft u er alle belang bij uw klant de aandacht te geven die hij verdient, al vanaf het begin van de samenwerking. Een veelgebruikt initiatief hierbij is een welkomstgesprek, uitgevoerd door hiervoor opgeleide telemarketing operatoren.
Via telemarketing verzamelt u interessante klanteninformatie
Met een gedetailleerde bagage over uw bedrijf wijzen onze telemarketing medewerkers, tijdens een welkomstgesprek, uw nieuw aangewonnen klanten de weg doorheen uw bedrijf en haar administratie.
Met teleprospectie worden problemen in de kiem gesmoord
Een welkomstgesprek is nuttig om problemen in een vroeg stadium te detecteren. Teleprospectie vermijdt dat kleine problemen die gemakkelijk hadden kunnen worden opgelost, een klantenrelatie verzuren. Dankzij de onmiddellijke feedback krijgt u de kans om doeltreffend en snel te reageren.
Wenst u uw nieuwe klanten in de watten te leggen met een welkomstgesprek door een ervaren B2B callcenter, neem dan verblijvend contact op met Telmacom. Wij helpen u graag verder.